اطلاعات آموزشی راجع به همه چیز

بازتابی از اطلاعات مختلف اینترنتی

اطلاعات آموزشی راجع به همه چیز

بازتابی از اطلاعات مختلف اینترنتی

ایمیل مارکتینگ چه اهمیتی در کسب و کارهای شما دارد؟

شما در حال حاضر یک کسب و کار دارید، اما آن به اندازه کافی" فروش" ندارد یا میخواهید مشارکتتان را افزایش دهید یا مخاطبانتان را در مورد خود مطلع نگه دارید؟ یا فکر می کنید که یک کسب و کار را شروع کنید و نمی دانید چه استراتژی بازاریابی را آغاز کنید؟ در هر صورت، بازاریابی ایمیل(ایمیل مارکتینگ) می تواند به شما در تمام این موارد کمک کند.

  
بیش از 34٪از مردم سراسر جهان از ایمیل استفاده می کنند. این حدود 2.5 میلیارد نفر است. پیش بینی شده است که در 2 سال آینده به 2.8 میلیارد کاربر ایمیل افزایش یابد. بله، ایمیل محبوب است. گروه Radicatiکه اطلاعاتی را ارائه دادند نیز بر این باورند که جهان روزانه حدود 196 میلیارد ایمیل ارسال می کند. از این 196 میلیارد ایمیل اکثریت، 109 میلیارد، ایمیل کسب و کار است.

ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیل) بخشی از بازاریابی اینترنتی است،که به شما دربرقراری ارتباط با مشتریان خود از طریق ارسال ایمیل کمک می کند. پیاده سازی بازاریابی پست الکترونیک با تعدادی از مزایا، به ویژه برای یک کسب و کار کوچک با بودجه تبلیغاتی محدود مفید است.
مزیت ایمیل مارکتینگ نسبت به سایر متودهای بازاریابی چیست؟

۹۴ درصد کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند. در نتیجه، استفاده از ایمیل به شما کمک می کند که به بسیاری از کاربران جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید، حتی اگر آن ها در شبکه های اجتماعی فعالیت ندارند. علاوه بر این یک تحقیق نشان داده است که بیش از ۷۵درصد کاربران اینترنت اعلام کرده اند که بازاریابی ایمیلی روش بارازیابی مورد علاقه آن ها است.

اگر در حال حاضر برای کسب و کار خود از بازاریابی ایمیلی استفاده نمی کنید، وقت آن رسیده که این روش را برای دسترسی به مخاطبین گسترده تر و تقویت رابطه برند خود با مشتریان خود استفاده کنید.در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از بازاریابی توسط ایمیل اشاره شده است :

    موثرتر از رسانه های اجتماعی (برای کسب مشتری)

اشتباه نکنید، رسانه های اجتماعی جزء بسیار مهمی در استراتژی بازاریابی کسب و کار است. رسانه های اجتماعی یک کانال عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما و تقویت روابط شخصی با آنها است. و به همین دلیل مهم است که در رابطه با بازاریابی ایمیل خود اطلاعات به روز داشته باشید.

مطالعه ی Custoraاز سال 2013 نشان داد که کسب مشتری از طریق بازاریابی ایمیل در چهار سال قبل از سال 2013 چهار برابر شده است. بازاریابی ایمیل در حال حاضر تقریبا 7٪از کل خرید مشتریان را که به صورت آنلاین رخ داده است، اختصاص داده است

    اقدام گرا

هر کس برای انجام کاری با یک ایمیل آموزش داده می شود - پاسخ دادن، ارسال، کلیک کردن، ثبت نام یا حتی خرید مستقیم.

در مورد این فکر کنید!

شما می توانید از آن برای مدیریت کسب وکار خود استفاده کنید. همانطور که کسب و کار کوچک یا استراتژی بازاریابی راه اندازی خود را به طور کلی توسعه می دهید، با استفاده از ایمیل به شما امکان می دهد که نتایج را بلافاصله مشاهده کنید. این بدان معنی است که نه تنها ارسال خبرنامه بلکه استفاده از ایمیل براساس عوامل مشتریان شما است. ایمیل های تراکنشی 8 برابر بیشتر باز می شود و کلیک ها از هر نوع ایمیل دیگر است و می تواند درآمد 6 برابر بیشتر از Experianتولید کند.

    مشتریان ایمیل را بر روی تمام کانال ها انتخاب می کنند

شما می توانید جستجو یا نمایش تبلیغات، SMM، جستجوگرها و بسیاری از ابزارهای دیگر را نیز امتحان کنید اما باید بدانید که 72٪از مصرف کنندگان ترجیح می دهند اطلاعات تبلیغاتی را از طریق ایمیل دریافت کنند.تنها 17 درصد می خواهند که با آنها تماس گرفته شود یا از طریق شبکه اجتماعی آنها را دنبال کنند. تبلیغات تلویزیونی نیز در میان مشتریان آینده نگر مورد توجه قرار نگرفته است. بنابراین، نتیجه گیری کنی

ایمیل بسیار مناسب برای مشتریان است زیرا:

    مشتریان بدون هیچ حواس پرتی آن را دریافت می کنند
    مشتریان می توانند هر زمان و هر کجا که بخواهند آن را بخوانند
    مشتریان همیشه می دانند که چه کسی برای آنها ایمیل فرستاده

    کسانی که از "موبایل" استفاده میکنند از شما متشکر خواهند بود!
همچنین بخوانید : چطوری با بازاریابی موبایل (Mobile Marketing) شغل خود را به دیگران نمایش دهیم؟

بیش از 200 میلیون تلفن هوشمند در دنیا وجود دارد!.در تحقیق از IDC، توسط فیس بوک، نشان داده شده است که بیشتر فعالیت کاربران گوشی های هوشمند چک کردن صندوق پستی است. به همین دلیل است که برای اجرای یک کمپین،بازاریابی ایمیل مناسب است. علاوه بر این، بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا به کاربران در دستگاه های دیگر نیزدسترسی پیدا کنید. با این حال، در این مورد، باید از Adaptation Contentآگاهی داشته باشید، در غیر این صورت، مخاطبان آن را درک نمی کنند.

    بازاریابی ایمیل مقرون به صرفه است

ایمیل مارکتینگ(بازاریابی ایمیل) در مقایسه با تبلیغات جستجو و نمایش یا بازاریابی مستقیم نیازی به سرمایه گذاری بزرگ ندارد. با توجه به منابع مختلف، ROIاز ایمیل 3،800٪است.شما ممکن است از مناسب ترین سازنده پست الکترونیکی رایگان یا ارزان مانند کارت پستال استفاده کنید و ایمیل های شخصی خود را در چند دقیقه ایجاد کنید! علاوه بر این، انواع مختلفی از ارائه دهندگان خدمات ایمیل (ESP) وجود دارند که اجازه می دهند تا هزاران ایمیل در روز ایجاد و ارسال کنید: MailChimp، مانیتور کمپین، Marketoو بسیاری دیگر! آنها را امتحان کنید و بهترین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.اگر شما نمی توانید یا نمی خواهید کمپین بازاریابی ایمیل خود را ایجاد و اجرا کنید، سازمان های بازاریابی می توانند به شما کمک کنند. گران است اما کمپین شما توسط کارشناسان اداره می شود.

این آسان، موثر و ارزان است. بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار به تعداد زیادی از مصرف کنندگان دست پیدا کنند. حتی با انفجار انواع فناوری های جدید و شبکه های اجتماعی، بازاریابان همچنان به ایمیل می روند. . در مقایسه با تلاش های بازاریابی سنتی که در آن چاپ، پست و غیره می تواند هزینه های زیادی را برای کمپین های پست الکترونیکی خود بپردازد. با ایمیل ها، شما هنوز هم می توانید همان تصویر را با سود اضافه شده برای داشتن اطلاعات پیگیری در دسترس در وب سایت خود ایجاد کنید.

    بازاریابی ایمیل باعث می شود بازدید کنندگان سایت به مشتری تبدیل شوند

مشترکان پست الکترونیک احتمال بیشتری برای صرف وقت در سایت شما و خرید دارند این کاملا به ترافیک مرتبط است، بنابراین شانس تبدیل به مشتری طور چشمگیری افزایش می یابد.

شما می توانید خطاب های خود را با استفاده از ایمیل ارسال کنید(مثل):

فروش و تبلیغات؛

اخبار و به روز رسانی شرکت؛

محصولات یا خدمات سرویس؛

بازاریابی محتوا؛

کمپین های قطره ای؛

نامه های ویژه برای جشن ها و دیگر رویدادهای شخصی؛

ایمیل به مشتریان؛

و بسیاری دیگر ...

    بازاریابی ایمیل باعث افزایش آگاهی برند و ایجاد وفاداری مشتری می شود

ارتباط برقرار کردن با کسانی که آنها رانمیشناسید سخت است، اما بازاریابی ایمیل اجازه می دهد تا این کار را انجام دهید! اگر شما ایمیل هایی با اطلاعات ارزشمند ارائه دهید، مشتریان از شما بیشتر و بیشتر قدردانی می کنند و به همین علت می توانید طرفداران برند وفادار شما شوند.نامه های ویژه مانند ارسال ایمیل به یک مشتری در روز تولد خود با یک پیشنهاد ویژه نیز می تواند به ایجاد ارتباط کمک کند.

اگر بخواهید آن را انجام دهید، می توانید! با چند مرحله ساده شروع کنید و متوجه شوید که چرا بازاریابی ایمیل در استراتژی بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما مهم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد